.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه مسافر در آب هاي گيلان غرق شدند

رييس مركزاطلاع رساني فرماندهي گيلان اعلام كرد: با توجه به شروع فصل گرما و استفاده مردم از دريا در هفته جاري سه نفر از مسافران به دليل عدم‌توجه به توصيه‌هاي ايمني در سواحل و رودخانه‌هاي اين استان غرق شدند.

به گزارش ايرنا، سرهنگ دوم پاسدار" غلامحسين سيرتي " از مردم استان گيلان و مسافرين خواست از شنا در محدوده ممنوعه خودداري كرده و به هشدارهاي داده توسط مسوولان توجه جدي نمايند.

وي اظهار داشت: در همين مدت نيز ‪۱۷۸‬فقره انواع تصادفات مهم جرحي و فوتي سنگين در معابر درون و برون شهري اين استان به وقوع پيوست كه منجر به مجروح شدن ‪ ۲۴۰‬نفر از هموطنان عزيز شد.

به‌گفته وي، ‪۷۴‬درصد از كل مجروحين و مصدومين حادثه را موتورسواران تشكيل مي‌دهند.

وي در تشريح عملكرد پليس در اجراي امنيت اجتماعي افزود: ماموران نيروي انتظامي طي عمليات‌هاي مختلف موفق شدند ‪ ۶۲‬نفر را در ارتباط با مزاحمت‌هاي خياباني و ‪ ۴۰۰‬نفر معتاد و توزيع‌كننده مواد مخدر را به همراه اقلام منكراتي دستگير نمايند.

سرهنگ سيرتي گفت: از اين افراد حدود پنج كيلو گرم انواع مواد مخدر، ‪۱۶‬دستگاه آنتن ماهواره، ‪۳۷۰‬ليتر انواع مشروبات الكلي، يكهزار و ‪ ۲۵۰‬حلقه سي دي و نوار مبتذل بدست آمد.

وي خاطرنشان كرد: همچنين تعداد يك دستگاه خودرو، شش دستگاه موتورسيكلت سرقتي و ‪ ۱۰۰‬فقره انواع سرقت‌هاي ديگر در سطح استان كشف و ضبط شده است.

وي تصريح كرد: در اين ارتباط ‪ ۹۰‬نفر شناسايي و دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ سيري عنوان كرد: در اين مدت ، ‪ ۹‬هزار و ‪ ۳۳۰‬مورد تماس مردمي با مركز فوريتهاي پليسي ‪ ۱۱۰‬انجام شده كه پنج هزار و ‪ ۲۷۷‬مورد از تماس ها منجر به‌عمليات انتظامي شده و سه هزارو ‪ ۶۵۷‬تماس نيز جهت كسب اطلاعات و و راهنمايي از پليس بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.